My Photo
Name:
Location: JW, Singapore

"there is always an imperfection in every perfection..." 我从梦中清醒了。我的心很迷糊, 思绪也很朦胧。眼前的日子,是现实的。在人来人往的这里,我从何去寻找我自己?

Monday, March 16, 2009

my farewell dinner

the team prepare a farewell dinner for me.....at amirah's grill where my old office is. 回到 Bussorah Street 的感觉很不一样。地方没有变。变得是人和事。

我站在275 Beach Road 前, 想到了两年前, 我的第一份工作. 我每天上班的情景, 午饭时去吃饭的地方和放工后的逼近过的小路. 这一点一滴都在我脑海里浮现. 我站在那里愣了很久.......


也是在这里的我认识了 "他". 隔着电脑每天聊着.....聊着...聊出一段情来. 随着我的离去, 我和他的感情也结束了, 可能这是人家所说的冥冥中只有安排吧
I've don't have alot of pictures from Sunday night..but neverthless I would like to say a big thank you to all of them who turn up and all the gifts that i've received. being part of them, is something that I will not regret..... thanks alot....














0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home