My Photo
Name:
Location: JW, Singapore

"there is always an imperfection in every perfection..." 我从梦中清醒了。我的心很迷糊, 思绪也很朦胧。眼前的日子,是现实的。在人来人往的这里,我从何去寻找我自己?

Sunday, March 8, 2009

CNY pictures...

近来发生了很多事。。心情受了很大的影响。 妈妈说我今年“反太岁” , 2009 牛年对我来说真的不是一个好年。 年年难过年年过。。我们今年在农历年拍了些照片。

family photo.....

random picture with sis in the car.
大人的世界 1

大人的世界 2
that's my mum...很unglam 的样子。

maureen & me

maureen and my sis

妈妈和爸爸

我们。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home